Tuesday, March 13, 2012

בן האש ובת המים

אתרי האינטרנט הרבים מספקים תעסוקה לרובנו בכל שעות ביום בין אם מדובר בעבודה ובין אם מדובר במשחקים.

ניתן למלא את הזמן הפנוי על ידי גלישה ברחבי הרשת, אחת מהאפשרויות הללו היא משחקי פלאש כגון בן האש ובת המים שאותם ניתן לשחק בכל זמן ומכל מחשב ללא צורך בהורדה, התקנה ורכישת רישיון שימוש.

משחק פלאש בן האש ובת המים

משחקי הפלאש התפתחו עם התפתחותה של רשת האינטרנט ועולם המחשבים, בעבר היו משחקים אלה בעלי גרפיקה נמוכה וכיום ניתן למצוא משחקי פלאש עם גרפיקה ברמה גבוה וידידותית מאוד וכן צבעים חדים, אחד מהמשחקים הללו הוא משחק בן האש ובת המים.

מעבר לגרפיקה, משחק הפלאש בן האש ובת המים מכיל בתוכו אפשרויות של מעבר שלבים וצבירת נקודות על ידי איסוף יהלומים במהלך המסלול, בסופו של דבר מדורגת הדמות בהתאם לכמות היהלומים שצברה.

במשחק זה כל שחקן בנפרד צריך לאסוף יהלומים בצבע זהה לצבע הדמות ולצבור נקודות, על שתי הדמויות לעבוד בשיתוף פעולה אחת עם השנייה בכדי לצלוח את המסלול יחדיו.

משחק בן האש ובת המים הינו משחק רשת שניתן להתחבר אליו מכל מקום ומכל מחשב, הדרישות היחידות מהשחקנים הן חיבור לאינטרנט והתקנת תוסף פלאש מעודכן שניתן להורידו מאתרי האינטרנט השונים ללא תשלום.

משחק בן האש ובת המים

המשחק בן האש ובת המים כשמו כן הוא מתאר דמות של מים שאסור לה לגעת באש אחרת תיפסל וכן דמות של אש וגם לה קיים איסור לגעת במים, הדמויות מאופיינים בצבעים המייצגים מים ואש כלומר כחול ואדום.

מטרת המשחק בן האש ובת המים היא לגרום לשתי הדמויות המייצגות אש ומים להגיע לדלת אשר נמצאת בסוף המסלול כאשר כל דמות נזהרה במהלך כל המסלול מנגיעה בתחום האסור שלה, התחום האסור לדמות האש הוא תחום המים והתחום האסור לדמות המים הוא תחום האש.

כאשר אחד הדמויות נוגעת בתחום שאינו מוגדר לה יפסל השחקן, אין זה משנה שהדמות השנייה לא נפסלה.

בסוף המבוך לכל דמות יש דלת משלה ויש למקם כל דמות בדלת אחת, ללחוץ על הלחצים ולשלוח את הדמויות לתוך הדלת ובכך מתבצע מעבר שלב.

No comments:

Post a Comment