Tuesday, March 13, 2012

כדור בעננים

גרסאות המשחק כדור בעננים
המשחק, כדור בעננים, הוא משחק מחשב הדורש מהמשתמש לגלגל כדור בין מסלולים צבעוניים בשמיים תוך הימנעות מהתרסקות הכדור בקירות המסלולים או הסטת הכדור מהמסלול. הזזת הכדור במשחק מתבצעת באמצעות מקשי החיצים והרווח במקלדת ועל המשתמש לצבור נקודות על ידי סיום גלגול הכדור במסלולים במהירות המרבית. כיום קיימים שתי גרסאות של המשחק, כדור בעננים, כדור בעננים וכדור בעננים 2.
כדור בעננים– גרסה 1
בגרסה הראשונה של המשחק, כדור בעננים, המטרה היא להגיע לסוף השלב ולצבור נקודות תוך כדי התקדמות על ידי הימנעות בהתנגשות בקירות ונפילת הכדור למטה. השבילים שבהם יש לגלגל את הכדור הם שבילים צבעוניים הנמצאים בין ענני השמיים ועל השחקן המשתתף לגלגל את הכדור עד סוף השביל מבלי שהכדור ייפול. האתר במשחק הוא לגבור על כל המכשולים הניצבים על המסלולים ולהגיע עם הכדור לסוף המסלול תוך צבירת נקודות על מהירות ועל הימנעות מהתרסקות.
כדור בעננים - גרסה 2
הגרסה השנייה של משחק המחשב, כדור בעננים, דומה במהותה ומטרתה לגרסה הראשונה וכוללת תוספות ההופכות את המשחק למעניין ומאתגר הרבה יותר. שתי התוספות הבולטות ביותר בגרסה השנייה של המשחק הן תוספת של 9 שלבים חדשים אשר הופכת את רמת המשחק למאתגרת יותר ותוספת של רמת מהירות גבוהה יותר המקשה על צבירת הנקודות ובכך גם מאתגרת את השחקנים הרגילים לגרסה הראשונה והמקורית.
תוספת השלבים בגרסה השנייה
בגרסת המשחק, כדור בעננים 2, התווספו 9 שלבים חדשים המוצגים בפני השחקן ומוסיפים עניין ואפשרויות ויזואליות חדשות. תשעת השלבים נקראים בשם הכולל,Rainbow Roadsמהווים שינוי מרענן מהגרסה הראשונה כמו תהום שעל השחקן למנוע מהכדור ליפול אליה, דרגת מהירות גבוהה יותר המאפשרת צבירת נקודות רבה יותר וקושי בגלגול הכדור לאורך השלבים השונים. תוספת השלבים בגרסת המשחק, כדור בעננים 2, מהווה תוספת של עניין וקושי לשחקנים הוותיקים המכירים את המשחק וצברו ידע וניסיון בצבירת נקודות.
לסיכום, המשחק, כדור בעננים, הוא משחק מחשב הקיים במספר גרסאות וזמין לשימוש באתר האינטרנט. גרסאותיו המשמעותיות של המשחק הן הגרסאות הראשונה והשנייה המהוות דרגות קושי שונות לשחקני המשחק. הקסם הקיים במשחק המחשב בגרסאותיו השונות טמון ביכולת של המשחק לספק לשחקן שילוב של הנאה ואתגרים המצריכים זריזות, מהירות תגובה ויכולת לצפות מהלכים מראש. כל אלה הופכים את המשחק למעניין ומבוקש על ידי גולשים רבים ברשת.

No comments:

Post a Comment